GarageBand Piano Rapidshare



Learn to Play: Basic Lessons.

Now the application that helped millions make music can help you learn to play an instrument. Basic Lessons in GarageBand teach you piano and guitar right on your Mac. Follow along with nine interactive video lessons that teach you the fundamentals and get you ready to play a whole song. See finger placement and basic chords on animated onscreen instruments. Basic Lessons give you complete control over how you learn. And when you’re more comfortable, you can practice your new skills with a complete backing band.

Plug and play.

Turn your Mac into a musical instrument.

With GarageBand, the proof is in the playing. Plug a USB music keyboard into your Mac and you get instant access to over 100 realistic software instruments — pianos, strings, drums, guitars, horns — everything from bass to woodwinds. Just create a new track, choose your instrument, and play.

GarageBand Piano Lessons 1 To 9 | 2.5 GB


http://img651.imageshack.us/img651/2544/videoonline.jpg


6 comentarios:

Unknown dijo...

Primero muchisimas gracias por todos los aportes, me están ayudando mucho.

Y me gustaría pedirte un favor, si es posible, ya que parece que eres capaz de encontrar montones de manuales (no se cómo lo haras pero lo admiro). Aquí va:

¿Podrías subir el manual "How to play reggae Keyboard" de Hal Leonard?

Y gracias de nuevo

music dijo...

Gracias por tu comentario, envíame tu correo para informarte cuando este online.

Atención a todos los que visitan mi blog, quiero pedirles un favor, escríbanme a musiclinicas@yahoo.es y les diré de que se trata.

atentamente,

Music

Unknown dijo...

Este blog esta buniiiiiiiiiiisimo, me baje este tuto perotuve un pequeño inconveniente: me falta el Pass, me lo podrías pasar?
Gracias

Unknown dijo...

Perdón, encontre el pass estaba en el txt

Anónimo dijo...

hola una inmenso favor , podrias volver a subir el link 6, esta dañado y es el unico q me falta eh bajado todos ya... gracias de antemano un abrazo

music dijo...

Ya verifique y el link 6 esta funcionando de ambos servidores, si al descomprimir tienes el problema, quiza sera necesario que lo bajes nuevamente para descomprimirlo correctamente, eres la unica persona que me ha dicho eso, y lo han descargado varios cientos.

Publicar un comentario